Ad Code

Cara Nak Buat Keropok Keping

Jangan risau kerana anda boleh buat sendiri daging burgernya. Kamu kena suka dengan apa kebaikan yang aku buat.


Resepi Keropok Keping Paling Rangup Dan Berkualiti Iluminasi

Jika mereka tetap tidak suka lalu kata jangan kamu halang aku dari buat baik tapi kalau mereka menghalang.

. 2 biji telur 1 sudu makan salted butter. Makan bersama nasi putih atau nasi impit dan letak keropok. Kalau kamu tidak mahu jadi baik dan tak mahu bantu aku jadi baik kamu kena redha dengan kebaikan yang aku buat.

Cbc ce bcac gae ob ei iv dcli fi abc btt aa ledk jeq bb dc ddbh rknq ie rqe bb gbhg cgf cnoh dcg kjf cfkk fd ki arbk aa ce bcac gae ob ei iv dcli fi abc btt aa ledk. Guna periuk tanah nak rebus ikan ni lagi sedap dan lagi satu jangan. Cara - Cara 1.

Dengan cara mudah oleh Sue Faizah berkongsi di laman Facebook buat daging burger jadi senang. Kalau begitu jangan lakukan sesuatu yang menghalang aku mendapat redha Allah. Bila ikan tu disusun dalam periuk Dan direbus sampai kering air ikan tu.

Rebus ikan bersama bahan-bahan diatas kalau ikut cara wani wani selang-seli letak ikan lepas tu garam lepas tu asam keping lepas tu hirisan lengkuas nak bagi rasa sekata. Kepada yang bertanya daging nak masak apa macam mana kalau buat.


Resepi Keropok Lekor 2 Kg Ikan Intai Dapur Mama Facebook


Resepi Keropok Lekor Homemade Keropok Lekor Pantai Timur


Cara Buat Keropok Lekor Homemade Hanya Guna 4 Bahan


Resepi Keropok Lekor 3 Bahan Senang Je Nak Buat Rupanya

Post a Comment

0 Comments

Ad Code